Yksi päivä innostuin tekemään pullataikinaa, ja lopputulos oli tämä:

Mustikka- ja omenamarmeladipullia, korvapuusteja sekä laskiaispullia. Samalla sai pakkaseen vierasvaraa täydennettäväksi :)


maanantai, 13. helmikuu 2012
Yksi päivä innostuin tekemään pullataikinaa, ja lopputulos oli tämä:

Mustikka- ja omenamarmeladipullia, korvapuusteja sekä laskiaispullia. Samalla sai pakkaseen vierasvaraa täydennettäväksi :)


Hei! Täällä kirjoittelee 22-vuotias nuori nainen, joka on hurahtanut leipomiseen ja käsitöihin. Reseptejä saa vapaasti kopioida, kunhan mainitset mistä ne olet vienyt ;) Mutta kuvien kopiointi ilman lupaa kielletty.
Kommentit